Wednesday, 1 November 2017

Waktu Fisiologi Badan Berfungsi


5 - 7 pagi

Waktu di mana usus besar bekerja. Mesti disiplinkan diri utk *buang air besar* dalam waktu ini. Jika tak, penyakit akan berkumpul.

Monday, 30 October 2017

7 Sebab Kenapa Kita Perlukan Suplimen?

Setiap orang ada pendapat yang tersendiri bila sebut je pasal suplimen kan?..Dan jangan terkejut ramai jugak yang cakap suplimen ni macam ubat..hehe..

Friday, 13 October 2017

GLA Complex - Sahabat baik kulit anda

GLA adalah jawapan kepada kulit yang cantik dan berseri. 




Temui Kecantikan Dari Dalam

Membina - Menganjalkan - Melindungi - Melembapkan

Sustained Release Vita-C Plus - Mengatasi Radikal Bebas untuk Kulit yang Sihat

Alami semula nikmat kesihatan dengan mengambil nutrien yang tepat. Vitamin C adalah vitamin larut air yang mempunyai pelbagai fungsi terhadap badan, dan fungsi utamanya adalah sebagai antioksida. 

Ia juga memainkan peranan penting untuk menggalakkan kesihatan gigi, gusi, tulang dan secara umumnya semua yang membentuk tubuh anda.


Temui Kecantikan Dari Dalam


Membina - Menganjalkan - Melindungi - Melembapkan




Keistimewaan Shaklee 

• Merupakan produk semulajadi yang dihasilkan daripada ekstrak jagung serta sesuai untuk mereka yang mempunyai perut sensitif. 

• Sistem pelepasan berperingkat yang melepaskan 500mg vitamin C dalam masa lima jam untuk meningkatkan penggunaan dan mengurangkan pembaziran vitamin C. Ianya bersamaan dengan pengambilan satu setengah biji oren setiap jam selama lima jam. 

• Diperkaya dengan 120mg bioflavonoid sitrus yang bertindak secara sinergi dengan vitamin C, untuk meningkatkan lagi keberkesannya.


Perlindungan Antioksida dengan Vitamin C 

• Memainkan peranan penting dalam menggalakkan kesihatan gigi, gusi, tulang dan juga kulit anda. (rujukan 1)*

• Memainkan peranan penting dalam penyelenggaraan kolagen dengan mengekalkan enzim-enzim aktif yang terlibat dalam penghasilan kolagen. (rujukan 2)*


Semoga info tentang Sustained Release Vita-C Plus - Mengatasi Radikal Bebas untuk Kulit yang Sihat bermanfaat untuk anda..

Kalau nak tau lebih lanjut tentang Sustained Release Vita-C Plus atau nak cuba tablet bagus Vita-C ni, boleh hubungi kami:


Nurul Syahida (Syida)

013 921 2767
Your Trusted Shaklee Independent Distributor
COD Puchong Utama

Pengeposan ke seluruh Malaysia


*Produk-produk ini tidak bertujuan untuk membuat diagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Ini adalah iklan produk suplemen.




Rujukan: 

1. K Akhilender, Naidu. (2003). Vitamin C in human health and disease is still a mystery? An overview. Nutrition Journal. (2):7. https://doi.org/10.1186/1475-2891-2-7 

2. Telang, P. S. (2013). Vitamin C in dermatology. Indian Dermatology Online Journal, 4(2), 143–146. http://doi.org/10.4103/2229-5178.110593.

Thursday, 12 October 2017

5 Tips untuk bantu anda pilih sumber Protein yang betul


Pemakanan yang sihat bermula di rumah. 

Protein soya adalah minuman yang disukai ramai. 
Ia membekalkan asid amino, tidak mengandungi kolesterol dan laktosa, sesuai untuk golongan vegetarian dan mudah dihadam.

Apa yang paling penting, ia sesuai untuk seisi keluarga dan semua orang gemarkannya! Protein soya sangat sesuai untuk anda dan yang tersayang.

Jum kenali 5 Tips untuk bantu anda pilih sumber Protein yang betul dan yang terbaik.. :)



Khasiat Protein Lengkap untuk Seisi Keluarga!



Pemakanan yang sihat bermula di rumah. Protein soya adalah minuman yang disukai ramai. Ia membekalkan asid amino, tidak mengandungi kolesterol dan laktosa, sesuai untuk golongan vegetarian dan mudah dihadam.



Apa yang paling penting, ia sesuai untuk seisi keluarga dan semua orang gemarkannya! Ketahui kelebihan protein soya untuk anda dan yang tersayang.

Wednesday, 11 October 2017

Kulit Berseri Ditemui! - THE RADIANT 4




Ketahui 4 nutrien penting untuk kulit cantik berseri dari dalam.

Pernah tertanya-tanya bagaimana sesetengah orang mempunyai kulit yang sihat dan berseri? Mereka memberikan aura positif dan sihat. Sering kali juga, anda tertanya-tanya apakah yang diperlukan untuk mendapatkan kulit yang cantik dan menawan.


Dapatkan kulit yang berseri dari dalam dengan nutrien ini!

Followers

sila klik kat sini ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
CK Free Auto Backlink\ SEO-Ping Check Page Rank Backlink - OhDunia.my Active Search Results