Tanpa Sedar TERKURUS 7kg


Testimoni ESP #10


Pengalaman pertama saya ambil #ESP untuk tambahkan susu badan saya... walaupun masa tu anak ke 3 tapi 1st time saya fully breastfeed baby saya.... 

Dalam masa yang sama saya juga nak kurus... saya ambil esp+lecihin+alfalfa... Masha Allah susu saya melimpah ruah. Syukur tak terkata.. Tak ada masalah nak buat stok susu.. 

Dalam tempoh 8 bulan setelah ambil esp dan set kurus...berat badan saya turun dari 65 ke 58kg tanpa saya sedar... 

Banyak rakan-rakan menegur saya, kulit pun nampak semakin cerah, dan paling ketara dan saya paling suka ialah kulit si puteri saya semakin putih, cerah, gebu. 

Syukur padaMu Ya Allah kerana ketemukan saya dengan #ESP

~Suriati Shaari~

Untuk yang nak order atau nak tau pasal Shaklee bolehlah contact Syida ya..:)

Syida 

013 921 2767
013 921 2767
013 921 2767

Pengedar Shaklee yang sah dan KOMITED!

Bulan September 2015 bulan promosi ESP



Post a Comment (0)
Previous Post Next Post